توقعات بی جا از علل وقوع طلاق

ارسال شده توسط ادمین در 25 آذر 1393 ساعت 23:07:59

توقعات بی جا از علل وقوع طلاق

مدیر دفتر حمایت کودکان و زنان دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: توقعات بی جا از علل طلاق است که افراد قبل از ازدواج با شناخت از همدیگر می‌توانند مانع از شکل‌گیری این امر ناپسند شوند.

موذن ، بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان استانی است با قومیت‌های متفاوت و آمار ثبت طلاق و ازدواج به صورت استاندارد و منطقی به خوبی بیان نمی شود، جز مواردی که ازدواج ها به طور رسمی به ثبت رسیده باشند.

وی تصریح کرد: طلاق نشأت گرفته از یک سری پارامترها است که اگر این موارد اصلاح شود بسیاری از مشکلات زوجین حل خواهد شد.

مدیر دفتر حمایت از کودکان و زنان دادگستری سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: به علت اینکه در استان تعصبات قومی و مذهبی دخیل هستند و در کنار آن بسیاری از دخالت‌های بی‌جای خانواده‌ها در امور زندگی طرفین موجب شده که تعدادی از طلاق‌ها به این طریق شکل بگیرد.

وی بیان کرد: طلاق در بین سنین 23 تا 30 سال و بعد از عقد و به صورت توافقی بیشتر اتفاق می‌افتد.

مدیر دفتر حمایت کودکان و زنان دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه فرهنگ‌ها در هنگام ازدواج با هم تطابق داشته و ازدواج به صورت آگاهانه صورت پذیرد و همچنین خانواده ها نیز دخالت های خود را در زندگی طرفین کمتر کنند به جرات می توان گفت بسیاری از ازدواج ها به سرانجام خوبی خواهد رسید.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080